Majčin Gaj: Iza kulisa igre

U ovom ću se postu baviti događajima i pitanjima koja nisu bila u prvom planu ili nisu bila očita, odnosno vidljiva, tijekom same igre. Smatram ih važnim za bolje razumijevanje pojedinih događa i radnje u cjelini.

Za početak, hvala svima koji su došli i igrali. Naročito onima koji su potegli iz daleka i onima koji su ostali prkositi kiši, blatu i ostalim radostima. Igrači ste kakve GM samo poželjeti može.🙂

Za mene osobno, kao i za igru koju vodim, zadnji Majčin Gaj bio je, zbog više razloga, važna prekretnica.

Prvi put sam vodio LARP s više od 20 sudionika. Zahvalan sam za to iskustvo, ali vjerojatno je zadnji put da to radim sam. Čak i uz puno bolju pripremu, jako je teško držati sve konce u rukama, sve priče i događanja u glavi… Za iduće događanje tog reda veličine naći ću pomoćnika/cu.

Puno mi je pomoglo što ste velikim dijelom prihvatili koncept igre u kojem i igrači sami stvaraju zaplete i radnju, koristeći od prije poznate informacije, osobne motive i međusobno interakciju. Volio bih da ga nastavimo razvijati, zato što igru čini bogatijom, složenijom i nepredvidljivijom.

Jako me radovalo što se radnja iz Utvrde Svjetlosti s lakoćom prelila u Majčin Gaj. Nije odigrano sve što sam zamislio, ali nije ni važno – ono što jest bilo je moćno. Ubojstva, spletke, jake emocije, jaki motivi, jak roleplay… Taj mi je segment bio jedan od najboljih.

Majčin Gaj značio je kraj puta za lika kojeg sam, na ovaj ili onaj način, igrao od svog prvog LARP-a. Pa ipak, smrt Ilije Majčinog bila je potrebna i važna zbog nekoliko razloga.

Postalo je prilično teško održati ga na životu, a da lik ostane dosljedan i uvjerljiv. Slom sustava vjerovanja, izdaja bliske osobe i svog naroda, zlo koje se događalo u Gaju, a koje nije mogao i znao spriječiti… Pod takvim bi se teretom slomile i stabilnije osobnosti od lutajućeg propovjednika već ozbiljno načetog duševnog zdravlja.

Na meta-game razini, ona označava kraj jednog razdoblja. Mikina presuda bodežom Iliji simbol je presijecanja veze s naslijeđem s kojim ne možemo rasti i razvijati se.

Nadam se da ćemo svi zajedno uspjeti otvoriti vrata novom razdoblju, krenuti putem koji će naše likove i priču odvesti znatno dublje, omogućiti nam gradnju značajno složenijih igara.

No, i Ilijina smrt je svojevrsna prekretnica. Putnici koji se zateknu u Majčinu Gaju ostali su bez bar kakve-takve zaštite koju je Ilijina vatra nudila. Postavlja se pitanje: Što i kako dalje?

Majčin Gaj je bez vlasti, bez reda i poretka, bez ikakvog trajnog autoriteta. Nalazi se na brisanom prostoru, između velike poljuljane sile na istoku i nekoliko manjih na zapadu. Zemlja je bez magije, iako postoje iznimke. Opsjeda ju moćna sila, o kojoj se zna malo, ali koja može zatresti temelje bilo kojeg uređenja, vladara, vlasti.

Neki među vama već su počeli tražiti odgovore na tu dvojbu. Pa i povukli konkretne poteze. To je smjer u kojem treba ići i u kojem ću dalje razvijati igru.

Dosad se radnja vrtila oko Ilije i Brina. U budućnosti će se najviše baviti vama. Naravno, Brini će i dalje biti tu, zagonetka koja neće nikome dati mira dok ju se ne razriješi, na ovaj ili onaj način. Ali, puno će važniji biti vaši međusobni odnosi, savezi, rivaliteti, sukobi i borbe za prevlast…

Nadam se da je ovo pomoglo. Ako treba nešto razjasniti, pitajte u komentarima ili mi pošaljite mail.

Siro

One thought on “Majčin Gaj: Iza kulisa igre

Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s