Gozba Issarinska – doživljaj jednog potucala

Bogova mi, dobar dernek! Ovi Issarini stvarno znaju ugostit! Dobro piće, najeo se i ne bijah pojeden, :P! Sve u svemu, stigli smo se družit, zabavit domišljatim igrama i nacijepat nekakvo raspiždđno drveće! Mjesečeva kula je stvarno dobro mjesto za zabavu. Hvala vam Issarini na super provodu!  Bilo je nadasve zabavno!     Blaise

Na samom početku činilo se da ćemo imati veliki problem s padobrancima koji su se ispostavili skoro pa ne vidljivima; lijepo riješeno od strane organizatora. Jasno mi je da to nije njihova krivica, ali trebali su biti svjesni te mogućnosti, no koliko sam shvatio uspjeli su organizirati da se veliki dio padobranaca preseli u drugi dom, a ostatak je zamoljen da ne ometa igru. I koliko sam ćuo niti u jednom trenutku nikakvo ometanje sa njihove strane nije se dogodilo.

Događaj, sam po sebi, bio je lagan i meni se osobno sviđao taj tempo da sam stigao upoznati druge likove i igrati svog lika – laganini. Razumijem da je nekome moglo biti malo presporo, ali meni je trenutno pasalo. Quest mi se također generalno svidio jer je mogao sudjelovati tko je htio i uključiti se koliko mu paše. Ali moram prigovoriti završetku kada je organizator izletio sa magičnim oružjem i generalno razvalio main quest. Koliko god bilo logično in-game tada, to se pretvorilo u predstavu. Čini mi se da je problem bio u nesporazumu među organizatorima, te da se dogodio kratki spoj oko toga što se ustvari trebalo dogoditi, te da su se ti nesporazumi nekoliko puta tokom večeri pojavljivali. Ono što sam siguran je da je kriglanje trebalo biti kraće, ovako se razvuklo i ljudi su “pozamirali” dok je stiglo do kraja. Tako da se cijela stvar pretvorila više u tulum, a manje u RP.

Hrana ok, samo nije bilo cool kaj baš nisu neke porcije, no čini mi se da se to meni desilo jer sam bio na samom kraju reda, a cijene pića nisu bile zastrašujuće štoviše skroz pristojne. Još jedna mala zamjerka je prostor za samu igru u samom domu koji je u usporedbi sa Sunčevim potočićem bio znatno manji zbog stolova, ali nije strašno smetalo, čak je bilo i interesantno provlačiti se među stolovima. Igra je bila, po mom skromnom mišljenju, većinom na visokoj razini. Poseban pozdrav Satiru koji je bio jako, jako fora i odlično odigran. Primijetio sam da je bilo nekih većih nesporazuma pred kraj igre, nisam točno skužio što se dogodilo pa neću detaljno komentirati, ali mislim da bi takve stvari trebalo detaljno izbjegavati i točno jasno i glasno objasniti trajanje igre i “house rules” jer čini mi se da je to bilo u pitanju. Čisto da bi sve prošlo svima na gušt i bez bespotrebnih konflikata.

Sve u svemu meni je dobro i zabavno, naravno da uvijek može bolje, zato ljudi komentirajte i razgovarajte kako bi učili iz iskustva i podigli razinu igre na svim budućim događajima!

Svima veliki pozdrav!

Prvorazredno potucalo!

9 thoughts on “Gozba Issarinska – doživljaj jednog potucala

  1. Većinom se slažem sa napisanim. Quest koji je opcionalan i nije forsiran na igrače dobra je mjera za gozbu (iako bi bio loša za priču). Slažem se prigovoru na završetak.

    Prostor je bio zakon, od svih gozbi u zatvorenom prostoru na kojima sam ikad bio (a bio sam na njih dosta), jedino je Sunčev Potočić bio veći🙂
    Spavaone su bile najbolje do sad što se gozbi tiče.

    Što se tiče hrane, samo je trebalo uzeti više stvari… Ja sam uzeo svinjetinu s vrganjima, tijesto, juhu, salatu, 2 kom kruha i štrudlu… nisam uspio sve pojesti🙂

    Satir je bio zakon, i ako smijem reći dosta političkih RP scena je jako dobro ispalo.

    Gafova u organizaciji, priči i suđenju je bilo – organizatori su ih već čuli, na gozbi je bilo i dobrih elemenata i onih koji se mogu popraviti – nadam se da će organizatori shvatiti sve navedeno kao pozitivnu kritiku, (posebno ako uzmemo u obzir da lokacija ima jako veliki potencijal) te da će idući događaji biti samo sve bolji.

  2. Aj da i ja puknem dojmove.
    Zadovoljan sam s količinom alkohola koju su imali u Mjesečevoj kuli a i nebo je bilo bez obloka pa su se zvijezde lijepo vidle. U nekim stvarima nisam bio prisutan tipa: “završetku kada je organizator izletio sa magičnim oružjem i generalno razvalio main quest” pa nema kaj reči o tome jer nemam blage kao ni o pre dugom igranju s kriglom jer se imalo za roleplejat i tad a i ljepit bradu koja je stalno otpadala.
    Bilo je stvari koje su malo štekale al vjerujem da bu se svi odazvali rado na drugo igranje koje će organizirat ova ista ekipa i da će napravit još bolje igranje.
    Jako mi je drago kaj se ipak igralo i oduševljen sam koliko se ljudima svidlo kak sam odigrao Jagora i sad se pitam kak drugi put bit opet tak dobar (još bum dobio tremu🙂 ).
    Sve u svemu ja sam se fakat zabavio dobro i nadam se opet svratiti do krvopijskog doma.

  3. Za što sam ja ostavio 200 kuna? Ok, prostor je bio ugodan, posluga koja radi u domu je stvarno bila na razini, svaka ima cast, ljudi su se igrali… Od osoba koje su me se dojmile sa svojim RP-om na prvo mjesto bih stavio Ivu i Satira(kojeg igra Sven Nemet), ostali su bili također na nivo i ljudi su se igrali(izuzev nekih primitivaca koji su urlali i ponasali se ko primati tijekom cijelog događaja, svi koji su bili gore znaju na koga mislim)…

    Ali to je to od pohvala sad idemo na onaj drugi dio, duži dio, možda je cijeli događaj bio dobro zamišljen, ali je izvedba bila ispod svake razina, organizatori nisu bili usklađeni, praktički nije bilo nikakve komunikacije između njih u bitnim “questovima” ako se to tako moze nazvati. Mjesečevu kulu je napala šuma… zašto? jer su ljudi palili i sjekli šumu… i zato šuma nas napada…ok.. super.
    i što se događa dalje pitate? pa odgovor je jednostavan, glavni organizator je postavio svog lika za boga i batinu i u ključnom trenutku izlazi vani ubija sve NPC-ove i vlastoručno riješava main quest. iskreno, sve mi se samo zgadilo jer nije imalo veze sa larpom, to je bila kazališna predstava gdje su igrači mogli gledati kako je on cijeli super etc etc…

    Igre sa cuganjem (drinking games) na LARPu? MOLIM?!!? Maloljetnici dolaze na LARP, poticanje takvog ponašanje u maloljetnika je praktički kažnjivo zakonom, i dovodi do alkoholiziranosti sudionika što vodi ka puno većim problemima.

    Što se tiće pravila, nekim casterima NITKO nije pregledao listu magija, pratio sam taj dio, mislim da je nepotrebno govoriti što može iz toga đumbusa nastati, sami organizatori nisu upoznati sa vlastitim kućnim pravilima koji su objavili!!! A da ne spominjem sa pravilima generalno, ja sam osobno doživio da glavni organizator događaja hvata moja dva crvena oružija u ruke kad sam zamahnuo na njega i pravi se da ih drži… -.-
    Ostale situacije mogu pripisati činjenici da su drugi organizatori koji su sudjelovali u borbama “relativno” početnici u larpu, ali svejedno… kad si npc i netko te ubije, makar imao milijardu života i zapravo predstavljao hordu nečega kleknut/leći/dignuti oružje iznad glave ćeš i brojati makar do deset, a ne nastaviti u istom trenutku kad si umro s novim npcome ili novim životom, jer dolazi do situacije gdje te ljudi mogu tući do besvjesti i “ubijati”, a ti ćeš samo nastavljati dalje sa novim životom bez onog dijela kad si mrtav. Neznam kako da se jasnije izrazim, pa ću navesti primjer,
    ti si goblin uleti netko udari te u prsa i ubije, a ti nastavljaš dalje pričati/combat kao da nista nije bilo i kazes “ja sam sad drugi npc” ili “dada skinuo si mi jedan od 25 života”

    eto, to je moja recenzija Gozbe Issarinske, mislim da je sve bilo jako dobro zamišljeno, ali je bilo užasno velikih problema sa izvedbom.

    finalna ocjena(max 10):

    Lokacija i usluga: 8 -planinarski dom usred ničega me se dojmio jako, domari super, iako nije bio zatvoreni event ostali planinari su bili iznimno fer i korektni

    Priča: 1 – šuma je proglasila rat Issarinima? OK, kakve to veze ima s nama ostalima? Jesmo li svi saveznici i prijatelji Issarina? Ne, nismo. Quest riješava glavni organizator…super

    RP: 5 – oko ovog sam se premišljao dosta, par ljudi, kao što sam već rekao je znatno diglo prosjek, ima jako puno ljudi koji se nisu definirali još

    Organizacija: 1 – pravila postoje da bih se pridržavalo kako se nebi događale stvari kakve su se dogodile, organizatori MORAJU znati pravila
    (osvrnuo bih se na situacija gdje vampir tvrdi da je imun na bardski šarm, te potom hvata u ruke dva crvena oružja, plus u house ruleovima nigdje ni A ni B o vampirima)

    Izvedba: 2 – nepostojanje komunikacije između organizatora

    Ukupno: 3 (3.4 rounded down)

  4. Pozdrav svima! Cijenim vašu iskrenosti, sve pozitivne i negativne komentare. Svijesna sam da smo u par situacija dosta zakazali kao organizatori i ispričavam se svima ako smo vam time prouzročili neugodnosti. Kao što ste i primjetili, bilo je nesuglasnica među organizatorima, koje smo više-manje uspješno rješavali. Main quest je u teoriji bio dobro zamišljen, ali ga je u praksi bilo malo teže sprovesti.;-) Ciljali smo na to da quest bude dosta jednostavan, primjeren gozbi i da se do kraja događaja riješi. Nastojali smo animirati igrače na razno-razne načine: sa NPC-ovima, tu moram pohvaliti Svena na izvrsnom roleplayu satira, zatim sa igrama….da znam, koje su uključivale alkohol. Nadam se da smo se usprkos svim nedačama dobro zabavili, najeli i naigrali.:-) Zahvaljujući vašim komentarima i našim učenjem na greškama svaka će naša sljedeća organizacija biti bolja.

    Ne bih htjela govoriti u ime glavnih organizatora, tako da prostor za opširnije komentare i objašnjena ostavljam njima.

    Vaši Viktornius i Sibilia!

  5. Nemam baš puno vremena za pisanje, pa ću biti kratak.

    Generalno gledajući, događaj je uspio. Runolist je dobra lokacija za LARP. Organizacija igre je bila solidna. Bilo je određenih propusta, no uvijek ih ima. Nitko nije savršen, a ni bezgrešan i to treba imati na umu. Ubuduće bi bilo dobro ponuditi igračima opciju igranja bez spavanja na zimskim gozbama, što bi sigurno snizilo cijenu događaja.

    Organizatori su se potrudili i na tome im hvala.

    Što se maloljetnika na LARPu tiče, po meni oni tamo nemaju što tražiti. Ne znam za ostale (to niti nije moja stvar), no na Rajske Vrhove je maloljetnicima pristup zabranjen. Mogu doći eventualno (uz prethodno posebno dopuštenje) u pratnju roditelja ili zakonskih staratelja.

    Ukupna ocjena: 4 (vrlo dobar)

    Pozdrav!

    Zlatko pl. Kramparić

  6. Evo i moje dvije lipe o Gozbi Issarinskoj.

    Već neko vrijeme na larpove dolazim ne očekujući previše od priče/radnje. Tako je bilo i s Runolistom.

    Očekivanja su mi bila tim manja zbog toga što nitko od organizatora nema spomena vrijednog iskustva u pripremanju igre.

    Znam koliko je težak prijelaz od sjajnih ideja i dobrih namjera do odlične izvedbe. Znam i da to ne ide preko noći, već se polako gradi, uz uspone i padove, iz događaja u događaj.

    Znam koliko strpljivosti i truda treba uložiti u to. Koliko se mora učiti, i odustajati, i počinjati iznova…

    Nema škole u kojoj možemo naučiti kako se organiziraju super igre. Svi moramo ići puževim korakom, metodom pokušaja i pogreške, osjetiti na vlastitoj koži.

    Zato neću biti strog prema Luciji, Kseniji, Leonu i Vjeki.

    Iako, nadam se da čitaju ove komentare, i u njima vide priliku za bolju igru. Jer, puno navedenog stoji. I ne bi smjelo biti ponovljeno.

    Meni je bilo dobro, ali uglavnom sam igrao svoju igru. Razvijao vlastitog lika i radnju vezanu s njim.

    Kao NPC, nisam dobio dovoljno informacija na vrijeme da bih mogao kvalitetno odigrati ulogu.

    Pridružit ću se pohvalama Svenu za sjajan roleplay. Mislim da je tako dobro odigrao zato što je imao jasne upute i okvir, u što je mogao unijeti puno duha i kreativnosti.

    To je nešto što svatko od nas može (i treba) napraviti sa svojim likom. Čak i bez GM-a.

    Kamo je nestao sukob klanova? To me, u stvari, najviše iznenadilo. Bio je najavljen kao ključni dio priče, čak se igrače tjeralo na izjašnjavanje i zauzimanje strana unaprijed, da bi sam događaj bio obilježen nečim sasvim drugim. Moguće da mi je promaklo, ali sumnjam. Da li se od toga odustalo? Ili?

    Što se igara s cuganjem tiče… Lave, briješ bezveze. Svi su sudionici igre punoljetni. Je li trebalo proglasiti prohibiciju? Ne vidim u čemu je problem.

    Više mi je smetalo što igre nisu počele odmah nakon (okašnjele) večere te što nisu iskorištene za širenje informacija važnih za questove i druge elemente igre.

    Incidente neću posebno komentirati jer nisam bio prisutan dok su se događali. Ako su ovdje korektno prikazani, onda predstavljaju doista ozbiljne propuste organizatora, koje svakako treba ukloniti na idućim događanjima.

    Sve u svemu, za prvi put može dobiti prolaznu ocjenu. Veselim se idućem događanju. :o)

    Na raspolaganju sam organizatorima/GM-ovima za razgovor, savjete, kao rame za plakanje, ventil za frustracije i druge oblike pomoći.

    Siro

Odgovori

