Još jedan osvrt na Carmen

428021_10151351718534454_615402061_nSvoje viđenje Carmen s vama želi podijeliti i Ivo Turk!

 

Što reći pri pomisli da je napokon netko u Hrvatskoj odlučio organizirati SF LARP?

Prvo što mi pada na pamet pri tome je – napokon, bravo ili svaka čast! Nakon svih LARP okružja, ajde da i SF dobije priliku koju svakako zaslužuje. Od trenutka kada sam čuo da će takav LARP biti organiziran bio sam za njega zainteresiran. U početku sam bio malo skeptičan po pitanju toga kako će sve skupa izgledati, no čvrsto sam odlučio ići.

Razmišljao sam kojeg bih lika mogao igrati. Jasno je da je SF vrlo širok pojam i da može nuditi niz najrazličitijih mogućnosti. Nekako me je najviše brinulo kako će se likovi iz raznih SF dimenzija ili svjetova uklopiti u jednu jedinstvenu priču. Odlučio sam se za onaj SF svijet ili dimenziju koju najviše volim – Star Wars. I sâm sam želio organizirati Star Wars LARP, no jednostavno nisam vjerovao da bi se to dalo kvalitetno izvesti. Tko zna, nakon ovoga možda i organiziram Star Wars LARP.

carmenUglavnom, smislio sam si lika došao na LARP. Kad sam došao, vidio sam likove iz svih mogućih i nemogućih SF svjetova. Neki su bili izmišljeni samo za tu prigodu što je svakako pohvalno. U desetak godina svojeg larpanja samo sam jednom igrao negativca kao lika (koji nije bio NPC) i to je bilo na jednom jednokratnom eksperimentalnom antropološkom LARPu prije nekoliko godina. Rekoh sad ću igrati negativca. Bilo je zabavno. LARP je bio dobro organiziran i role playing je bio na visini. Svi su likovi imali super odjeću i zbilja su se uživili u igru. Nevjerojatno je kako su se tako različiti likovi iz raznih SF svemira savršeno uklopili u jednu jedinstvnu priču. To doista nisam očekivao.

Čestitam Watashiju i Svenu na super organiziranom LARPu! Isto tako čestitam i svim igračima koji su bili izvrsni. Jedva čekam Carmen LARP 2. I nadam se da će se pojaviti koji jedi.

 

Moja ocjena: izvrstan (5)

Darth S’kmuur

Sith Lord

Odgovori

