Jaska 11 – Banetove zgode 1. dio

Jaska 11, u već poznatoj organizaciji Ognjenog mača, je bila jedna od najviše ocjenjenijih događaja u posljednje vrijeme. Zašto je tako? Čitajte dalje iz perspektive malog gnoma po imenu Bane (čita se kako se piše)! Ako imate priču koju želite objaviti ili samo opći dojam događaja, javite se!

I kucnuo je čas kada se veliki tiranin Hraščelukavski vratio, isprovociran od nadolazečeg grofa Vendora i njegovih pristaša. Put je bio trnovit, ali Vendor, pišuči priču o svojoj pobjedi, predaje pero Urielu koji je postavio točku na kraju koristeči zmajevu krv…. 

1. Zmajevo, 1. N.P.Z. (nakon pada Zmaja)

Bio je tmuran dan. Dolazio sam kočijom s nepoznatom putnicom, obučenom u crnu odoru, do neke terase u blizini kampa moje braće. Osjećao sam hladnoću u zraku, ali i nelagodu. Nije više bio onaj osjećaj vilanjačkih strijela kako te ciljaju, već nešto tamnije. Smrt je bila u zraku. 

Izađoh iz kočije i stadoh u govna. Opsovao sam prirodu i njene medvjede ili što god je ostavilo poklon dobrodošlice. Izvinuo se Bogu na prostotama i uputio se prema kampu.

Kako sam šetao šumom postajalao je sve tamnije. Nisam bio siguran da li su za to krive guste krošnje ili je samo put bio toliko dug da je već okončao dan. Pri ulasku u kamp braća su me pozdravila. S njima, na moje iznenađenje, su bili članovi Zelenog barijaka. Nisam bio siguran zašto surađujemo s takvim ljudima. Eh, kao što mi je majka kazala, “Bane, što se mora nije teško.” Nikada nije bila više u krivu nego tada.

Braća su već imala dokaze borbe po sebi. Brat Gabriel, visok kakav je, je imao popucani oklop na lijevoj ruci i krvavi nos. Brat Uriel je imao plavo oko i stavljao je tkakninu oko ruke koja je već očito bila crvena od krvi. Brat Rafael je pokušavao popraviti lijevu nogavicu, rastrganu od nekog oružja. Srećom, kako i je najstariji, nije bio ozlijeđen. 

Na trenutak smo razmijenili riječi dobrodošlice i poneke vijesti o nedavnim događajima. Grof Vendor nam se ubrzo pridružio i zaželio mi dobrodošlicu. Zapitao ih gdje su nam preostala dva brata. Gabriel je htio odgovoriti, ali ga je neljudski glas izvan kampa prekinuo. “Platite porez u ime grofa Hraščelukavskoga!” Više ljudi, čudnoga izgleda i znatno naoružani, su stajali ispred kampa zahtjevali porez. Grof Vendor je odlučio pričati s njima te pokazati koliko želi izbjeći trenutni sukob. Na žalost, dogovori su samo mogli završiti krvlju. Gabrijel je savinuo koljeno pod zmajevim sinom kao znak pokore. Svi smo bili šokirani. U trenutku su mu zasjale oči i probo je prvog protivnika kojeg je vidio. Mač je okusio krv, a bitka počela.

Iako mi je Uriel preporučio da bježim, nisam mogao napustiti ni braću ni grofa. Sazvao sam munje iz dubine svoje duše te spržio jednog gada prije nego me sasjeklo neko oružje po ramenu…

Osvjestih se kasnije, zakrpan, u bolovima. Svi smo bili isprebijani, ali srećom, nitko nije umro. Brat Rafael mi je dodao neko bilje, rekao je da je dobro za bol. Sažvakao sam ga i zaspao na kratko. Kada sam se probudio braća su bila oklopljena. Pridružio nam se i brat Sariel. “Bane, pripremi se, idemo u lov u na heretike koji su nam nanjeli zlo i njima vratiti jednako. Oko za oko, zub za zub.” Reče mi Sariel. Ustadoh se u bolovima koji me sile da sjednem, ali volja i vjera su bili jači. Krenem za braćom, pa nije prošlo niti par trenutaka, heretici koraće i okaljuju šumu svojim prisustvom. 

“Svi zajedno!” zadere se Gabriel. “Deus vult!” zaderu se braća u jedan glas te naprave juriš na heretike. Samljeli ih poput žita, popadali poput muha, gamad nisu mogla zaustaviti svetu silu u punome sjaju. Pobjeda je neizbježna, ali jedan podli udarac s leđa me opet ozlijedio. Probao sam se obraniti, zarezao gamad po nozi, ali ipak padoh na pod od krvarenja. Dok sam ležao u blatu, krvav, vidio sam Viktoriju, svoju ženu. Bio sam siguran da je smrt nadolazeća. “Gamad…” prošaptah prije nego što se sve zacrnilo…

 

2 thoughts on “Jaska 11 – Banetove zgode 1. dio

Odgovori

