Fallout LARP 2012

Događaj će se održati 10.08.2012 – 12.08.2012 (petak-nedjelja)

~LOKACIJA~

Popovec, (pokraj Sesveta)

Po izlasku iz Sesveta skrenite na tzv. staru Varaždinsku cestu. Vozite se do Popovca. Sa lijeve strane ćete vidjeti stari betonski silos i poslije toga je odmah novo sagrađena pekarnica. Između pekarnice i silosa je ulica fra Dominika Mandića gdje trebate skrenuti. Vozite samo ravno i proći ćete podvožnjak. Tu prestaje asfalt. Ulazite na šumski put i samo ga pratite dok ne ugledate zeleni objekt. (cca.  700m od podvožnjaka). I tu ste.

~PLAN DOGAÐAJA~

petak 16:00 – nedjelja10:00

Organizator će biti na terenu već od jutarnjih sati te ukoliko netko želi doći ranije i pripomoći u postavljanju lokacija na terenu je više nego dobrodošao.

Organizator će pripremati ručak u subotu,  a  organiziranje ostalih objeda prepušteno je igračima.

U subotu će biti pauza od 13.30h do 15h namijenjena pripremi obroka.

~PRAVILA DOLASKA NA DOGAĐAJ~

OBAVEZNA odgovarajuća zaštita za oči (airsoft naočale su najbolji odabir makar mogu i priručna sredstva za koja ne garantiramo ako ne prođu provjeru.)

– javite se organizatorima i ukoliko već niste, dogovorite za lokaciju vašeg kampa/smještaja

– donesite stvari i postavite kamp

– opremite se i obucite za događaj

– javite se organizatorima da ste spremni ući u igru

Kada odlazite sa događaja:

– pospremite svoje stvari.

– odložite smeće na odgovarajuće mjesto.

– javite se organizatorima kako bi vas se odjavilo.

~PRAVILA KAMPIRANJA~

Svaki kamp mora imati odgovarajuće osvijetljenje tokom noći (npr. vidljiv osvijetljeni fenjer, logorska vatra itd).

Sve lokacije se nalaze na optimalnim kampištima i zabranjeno je kampirati igdje osim na predefiniranim mjestima.

Biti Će organiziran jedan kamp u kojem mogu svi kampirati ako to žele i/ili nemaju drugdje.

Ostavljanje smeća, razno raznih predmeta i generalno nekulturno ponašanje prema prirodi (npr. bilo kakvo zabijanje čavla u drvo, trganje grana itd.) povlači za sobom sankcije.

Očekuje se od igrača da smeće iz vlastitoga kampa sami odnesu do najbližeg kontejnera nakon što događaj završi.

~KOTIZACIJA~

Za sve dane događaja kotizacija iznosi 50 kn

Za posjetitelje koji dolaze s udaljenosti veće od 200km kotizacija iznosi 30 kn

U cijenu je uključeno:

  • korištenje terena
  • hrana i piće koje će se moći koristiti unutar krčme za „igrajući“ novac.

Odgovorna osoba za teren i logistiku , te sve ostalo na događaju:

Mario Logožar – Oiram:  098 1992-124

Komentiraj